Obchodní podmínky
Obchodní podmínky e-shopu www.memia.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi Kateřinou Budinskou, Čujkovova 1714/21, Ostrava - Zábřeh, 700 30, IČ: 87409542 (dále jen „provozovatel“ nebo „správce“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“), který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu www.memia.cz (dále jen „e-shop“).
2. Informace o provozovateli e-shopu
Provozovatel: Kateřina Budinská
Čujkovova 1714/21, Ostrava - Zábřeh, 700 30
IČ: 87409542
E-mail: info@memia.cz
3. Smluvní vztah a uzavření smlouvy
Kupní smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky zákazníka prostřednictvím e-shopu. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.
4. Ceny zboží a platební podmínky
Všechny ceny uvedené na e-shopu jsou konečné a zahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak. Zákazník je povinen uhradit cenu za zboží dle aktuální nabídky e-shopu. Platby probíhají prostřednictvím následujících možností:
-
Bankovní převod
-
Platba kartou online
5. Dodací podmínky
-
Šperky: Dodací lhůta 4–6 týdnů
-
Dekorace: Dodací lhůta 5–8 týdnů
-
Kresby: Dodací lhůta do 4 týdnů
Zboží je zasíláno prostřednictvím kurýrní společnosti na náklady provozovatele, a to zdarma. Po dokončení výroby bude hotový výrobek doručen zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce. V případě kresby na zakázku, zákazník doručí e-mailem předlohu a následná kresba bude doručena pomocí elektronické pošty či úložiště. V případě tištěné formy bude zákazníkovi doručena prostřednictvím Zásilkovny. Poštovné je hrazeno zákazníkem.
6. Způsob dodání a doprava
Zákazník dostane hotový výrobek prostřednictvím kurýrní společnosti, která jej doručí přímo na adresu zákazníka. V případě, že zákazník posílá materiál k výrobě (například srst), kurýrní společnost vyzvedne tento materiál u zákazníka a doručí jej k provozovateli. Tento způsob dopravy je pro zákazníka zdarma a je zahrnutý v ceně výrobku.
7. Reklamace a vrácení zboží
Z důvodu povahy produktů (zakázková výroba) není možné zboží vracet nebo měnit, pokud není zboží poškozeno při doručení nebo neodpovídá specifikacím uvedeným v objednávce.
Reklamace mohou být uplatněny v následujících případech:
-
Poškození při přepravě – Pokud je zboží poškozené při přepravě, zákazník je povinen neprodleně informovat provozovatele e-shopu (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky).
-
Vadné zboží – Pokud zboží vykazuje výrobní vadu, která byla způsobena chybným zpracováním nebo materiálem, bude reklamace uznána, pokud zákazník uplatní reklamaci do 14 dnů od převzetí zboží.
Reklamace nebudou uznány v následujících případech:
-
Poškození způsobené nevhodným použitím nebo nesprávnou péčí – Zákazník je povinen o zboží pečovat podle pokynů. Pokud dojde k poškození zboží například odřením, vystavením UV záření, nevhodným skladováním nebo jinými faktory, které nebyly součástí výrobního procesu, reklamace nebude uznána.
-
Změny nebo úpravy provedené zákazníkem – Pokud zákazník zasáhne do výrobku (například ho upraví nebo poškodí) nebo si produkt poškodí nesprávným použitím, reklamace nebude uznána.
-
Případné změny ve vzhledu výrobku způsobené běžným opotřebením – U zakázkových výrobků, které jsou vystaveny přirozenému opotřebení (např. otěruvzdorné části), reklamace nebude uznána po uplynutí přiměřené doby užívání.
-
Nesprávné poskytnutí materiálu k výrobě – Pokud zákazník pošle materiál (např. srst) k výrobě, který je poškozený, znečištěný nebo jinak nevhodný pro použití, reklamace na hotový výrobek nebude uznána.
Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, nebo pokud je zboží vadné, zákazník má právo reklamovat výrobek do 14 dnů od převzetí. Reklamace musí být zaslána na e-mail info@memia.cz a musí obsahovat podrobnosti o poškození nebo vadě, včetně fotografií.
8. Odstoupení od smlouvy
Vzhledem k povaze produktů (zakázková výroba) není možné odstoupit od smlouvy po jejím uzavření, pokud není zboží vadné nebo poškozené při doručení. Tento výjimka je stanovena podle § 1837 písm. d) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), který uvádí:
„Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle jeho požadavků nebo pro jeho osobu přizpůsobeného.“
Pokud dojde k poškození zboží při přepravě nebo pokud je zboží vadné, zákazník má právo reklamovat výrobek podle platné legislativy. Reklamace musí být zaslána do 14 dnů od převzetí zboží na e-mailovou adresu info@memia.cz, a musí obsahovat podrobnosti o poškození nebo vadě, včetně fotografií.
9. Ochrana osobních údajů
Provozovatel e-shopu zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 - GDPR a zákon č. 110/2019 Sb.).
Pro více informací o tom, jak osobní údaje zpracováváme, navštivte naši Politiku ochrany osobních údajů.
10. Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník je povinen:
-
Uvést správné a úplné údaje při vyplňování objednávky.
-
Seznámit se s těmito obchodními podmínkami před uzavřením smlouvy.
-
Zajistit správnou péči o zakoupené produkty, pokud to vyžaduje jejich údržba (např. ochrana proti UV záření).
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné k datu uvedenému na webových stránkách e-shopu. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto podmínky, přičemž změna podmínek neovlivní již uzavřené smlouvy.
12. Rozhodné právo a soudní příslušnost
Tyto obchodní podmínky a všechny vztahy mezi provozovatelem a zákazníkem se řídí právem České republiky. V případě jakýchkoli sporů je příslušný český soud.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 26.2.2024.
Formulář pro uplatnění reklamace